środa, 18 kwietnia 2018

Pączki bananowe z Matchą i cytrynową polewą


Jeżeli słodycze - to tylko zdrowe! Brzmi ładnie, prawda? Bardzo bym chciał żyć według tego przysłowia, lecz szkoda, że nie zawsze się udaje. Ale jak tylko mam wolną chwile, staram się zrobić coś pysznego dla siebie i dla osób, których mogę poczęstować, bo właśnie te emocje są najważniejsze dla mnie. Wczoraj dostałem trochę Matchy kulinarnej i stwierdziłem, że napewno dzisiaj będzie coś słodkiego i zielonego, dlatego właśnie witajcie - bananowo-cytrynowe pączki z matchą. 

Do zrobienia pączków potrzebowałem:

  • 1 szklanki mąki bezglutenowej
  • 1 1/4 łyżeczki proszku do pieczenia
  • 1/2 łyżeczki soli
  • 4 łyżeczek cukru
  • 2 łyżeczek proszku Matcha
  • 1/4 szklanki oleju kokosowego
  • 1/4 szklanki mleka roślinnego 
  • 1 łyżeczki tartej skórki z cytryny
  • 1/4 szklanki puree z banana

Do zrobienia lukru użyłem:

  • 2 łyżek mleka roślinnego
  • 1 szklanki cukru pudru
  • 1/2 łyżeczki proszku Matcha
  • 1/4 łyżeczki tartej skórki z cytryny


Krok 1
Najpierw włączyłem piekarnik na 200° i w osobnej misce wymieszałem wszystkie suche składniki:  mąkę, proszek do pieczenia, sól, cukier i proszek Matcha, po czym odłożyłem na bok.

Krok 2
Następnie w osobnej misce wymieszałem roztopiony olej kokosowy, mleko roślinne, tartą skórkę z cytryny i puree z banana w osobnej misce.

Krok 3
W ostatnim kroku trzeba wymieszać składniki z obydwu misek, wyłożyć do foremek i włożyć do piekarnika na 10 minut. Po tym jak pączki wystygną można je ozdobić lukrem.

*do zrobienia lukru należy wymieszać powyżej wymienione składniki.





Авторские права ПОВЕГАНУ

Авторские и иные права интеллектуальной собственности на аудио, видео, текстовые материалы, фотографии и иные объекты принадлежат автору сайта Артему Гаранину.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz