poniedziałek, 19 marca 2018

Krem z pieczonych warzyw


Bardzo prosty krem z podstawowych składników. Pieczone buraki, dynia piżmowa oraz batat - gwiazdy tego przepisu. Krem można podać na kilka sposobów. Ja wybrałem bowl style.

Sama zupka zrobiona z:

  • połowa dyni piżmowej, około 1 kg (pieczona około 20-40 min)
  • 4 buraków (pieczone około 2,5 h)
  • 1 batata (pieczony 45 mim)
  • 1,5 l bulionu warzywnego
  • 1 cebuli
  • 2 ząbków czosnku (albo 6, jeżeli lubisz czosnek jak ja)
  • 3 łyżek oleju
  • mielonej ostrej papryki (opcjonalnie)
  • sól, pieprz do smaku

Do ozdoby użyłem:


  • rzodkwi
  • buraka
  • cukinii
  • rzodkiewki


Krok 1
Cebulę i czosnek pokroiłem w niedużą kostkę i podsmażyłem w garnku koło 5 minut.

Krok 2
Do garnka dodałem bulion oraz dorzuciłem pokrojone pieczone warzywa. Zagotowałem.

Krok 3
Zupkę zmiksowałem przy pomocy blendera na gładki krem. Doprawiłem solą i pieprzem.



Авторские права ПОВЕГАНУ

Авторские и иные права интеллектуальной собственности на аудио, видео, текстовые материалы, фотографии и иные объекты принадлежат автору сайта Артему Гаранину.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz