poniedziałek, 26 lutego 2018

Green Breakfast.


Szybki przepis na pyszny green smoothie bowl. Wreszcie udało mi się odkryć najlepszą recepturę dla smoothie - po prostu spróbujcie dodać na jeden bowl dwie łyżki mąki kokosowej! Zmieni się konsystencja i smak!

Do przygotowywania JEDNEGO zielonego śniadania wykorzystałem:

  • granola
  • 2 banany 
  • 0,5 szklanka mleka ryżowego
  • 2 łyżki mąki kokosowej
  • 2 garści świeżego szpinaku
  • 1 gruszka
  • nasiona chia
  • borówki 
  • jeżyny
  • wiórki kokosowe
  • płatki migdałowe
  • nasiona chia



Wszystko co zrobiłem, to wyłożyłem na talerz granole, dalej zmiksowałem banany, mleko, mąkę, szpinak i gruszkę w mikserze i zalałem gotowym puree. Dalej dla słodkości i ozdoby dodałem pozostałe składniki. Połączenie to było jednak niesamowite! Polecam spróbować!







Авторские права ПОВЕГАНУ

Авторские и иные права интеллектуальной собственности на аудио, видео, текстовые материалы, фотографии и иные объекты принадлежат автору сайта Артему Гаранину.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz