środa, 21 lutego 2018

Wegański krem kalafiorowy z pieczonymi pomidorkami cherry


Taki zwykły, ale taki pyszny. Krem kalafiorowy jest bardzo prosty w przygotowaniu, a do jego ozdoby można użyć przeróżnych produktów. W moim przypadku użyłem białą rzepę, świeże buraki, pieczone pomidorki cherry, kiełki czerwonej kapusty i szczypiorek.   

Sama zupka zrobiona z:

  • 1/2 kg kalafiora
  • 750 ml bulionu warzywnego
  • 400 g ziemniaków
  • 1 cebula
  • 2 ząbki czosnku (albo 6, jeżeli lubisz czosnek jak ja)
  • 3 łyżki oliwy z oliwek
  • sól, pieprz do smaku
Krok 1
Cebulę, czosnek i ziemniaki pokroiłem w niedużą kostkę i podsmażyłem w garnku koło 5 minut.

Krok 2
Do garnka dodałem bulion oraz dorzuciłem podzielony na różyczki kalafior. Gotowałem koło 15 minut.

Krok 3
Zupkę zmiksowałem przy pomocy blendera na gładki krem. Doprawiłem solą i pieprzem.



Авторские права ПОВЕГАНУ

Авторские и иные права интеллектуальной собственности на аудио, видео, текстовые материалы, фотографии и иные объекты принадлежат автору сайта Артему Гаранину.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz