niedziela, 18 lutego 2018

Niedzielny Smoothie Bowl z kiwano i płatkami kokosu.


W ten niedzielny poranek przygotowałem piękny i pyszny Smoothie Bowl z nowym dla mnie owocem - kiwano. Dużo czytałem o jego smaku w internecie, ale dla mnie był to jedynie kwaśny ogórek :) Idealnie pasował do smoothie, zabijając tą nieprzerywaną słodkość banana. Jeżeli zobaczycie je gdzieś w sklepie koniecznie polecam spróbować i nie żałować. Każde nowe doświadczenie jest dobre, a to jeszcze jest smaczne!


Do przygotowywania niedzielnego smoothie wykorzystałem:

  • granole
  • 5 bananów (po 2,5 na porcje)
  • 1 szklanka mleka ryżowego ( po 0,5 na porcje)
  • 4 łyżki mąki kokosowej
  • rukole
  • kiwano 1 szt.
  • kokos
  • nasiona chia
  • kwiatki

Dno misek uścieliłem granolą, po czym zalałem zblendowanym bananem z mlekiem i rukolą. Na górę dodałem ozdoby i voila! Smacznego i pięknej niedzieli!


Авторские права ПОВЕГАНУ

Авторские и иные права интеллектуальной собственности на аудио, видео, текстовые материалы, фотографии и иные объекты принадлежат автору сайта Артему Гаранину.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz