czwartek, 1 lutego 2018

Papryka faszerowana ryżem z warzywami


Pewnego dnia myślałem, co zrobić na obiad i spontanicznie zdecydowałem się na faszerowane papryczki, a szczerze mówiąc, nie jadłem ich już bardzo dawno. Bardzo szybka i łatwa decyzja, bo warzywniaka mam prawie pod blokiem.


Do przygotowywania użyłem:

  • 5 papryk
  • 3 duże marchewki 
  • czosnek
  • 2 duże cebuli
  • 200 g ryżu
  • szpinak
  • sól, pieprz, przyprawy 
  • śmietana 
  • koncentrat pomidorowy
  • tarte pomidory
  • suszony burak w proszku (opcjonalnie)
Krok 1
Najpierw do połowy ugotowałem ryż, a w międzyczasie obierałem cebule i tarłem marchewki.

Krok 2
Na patelnie, z małą ilością oleju roślinnego podsmażyłem 1 cebule, dodałem 1,5 potartej marchewki i na końcu dodałem szpinak. Po jakichś 5 minutach dodałem trochę soli i zalałem wszystko tartymi pomidorami. Po kolejnych 5 minutach wyłączyłem patelnie.

Krok 3
Wymieszałem ryż z warzywami i nafaszerowałem moje papryki.

Krok 4
W dużym garnku warstwowo dodałem cebulę, pozostałą tartą marchewkę, 5 ząbków czosnku, ziele angielskie, przyprawy, sól, pieprz. Zalałem to wszystko śmietaną, wymieszaną z koncentratem pomidorowym.

Krok 5
Na tym podłożu postawiłem faszerowane papryki i do połowy zalałem wrzątkiem. Gotowałem 40 minut na średnim ogniu. Dalej zostało tylko posypać wszystko mielonym burakiem.

Smacznego :)




Авторские права ПОВЕГАНУ

Авторские и иные права интеллектуальной собственности на аудио, видео, текстовые материалы, фотографии и иные объекты принадлежат автору сайта Артему Гаранину.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz