niedziela, 21 stycznia 2018

Blue Breakfast.


Bardzo długo chciałem poeksperymentować z kolorami w niektórych daniach, i jak dostałem od Darii naturalny niebieski barwnik to już wiedziałem na co go wykorzystam! Kolorowe śniadania już od dawna zachwycały mnie swoim pięknem i bardzo się cieszę, że mogę osobiście stworzyć coś tak pięknego. Jestem przekonany, że takie ładne śniadanie z automatu jest smaczniejsze i korzystniejsze haha.

Do przygotowywania niebieskiego śniadania wykorzystałem:

  • granola
  • 4 duże banany 
  • 1 szklanka mleka (może także być roślinne)
  • 4 łyżki mąki kokosowej
  • barwnik blue majik
  • liczi
  • nasiona chia
  • borówki 
  • kwiatki jadalne dla ozdoby

Wszystko co zrobiłem, to wyłożyłem na talerz granole, dalej zmiksowałem banany, mleko, mąkę i barwnik w mikserze i zalałem gotowym puree. Dalej dla słodkości i ozdoby dodałem pozostałe składniki. Połączenie to było jednak niesamowite! Polecam spróbować!




Авторские права ПОВЕГАНУ

Авторские и иные права интеллектуальной собственности на аудио, видео, текстовые материалы, фотографии и иные объекты принадлежат автору сайта Артему Гаранину.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz