czwartek, 28 grudnia 2017

Green Smoothie


Postanowiłem, że od dzisiaj będę się zdrowiej odżywiał, dlatego potrzebuje dużo wsparcia i inspiracji. Spodziewajcie się wiec większej ilości postów! Zdecydowałem się na to, kiedy zrobiłem analizę swojego zdrowia/wyglądu w porównaniu do lat, kiedy byłem weganem (a byłem prawie 5 lat), wtedy właśnie powstał ten blog. Od pewnego czasu przestałem przywiązywać do tego aż taką uwagę jak kiedyś. Spowodowało to że nieco przytyłem, pojawiły się różnego rodzaju pryszcze, a ostatnio kaszel, który trwa już ponad miesiąc. Jeżeli macie jakieś przepisy, które z łatwością mogę przygotowywać na codzień, będę wam bardzo wdzięczny!



Dzisiaj zrobiłem witaminowy boom dla organizmu i mam zamiar robić to codziennie. Witaj zielony, wegański smoothie, który się składa z :

na 1 porcje

  • banan 2 szt.
  • jarmuż 
  • imbir
  • daktyle 2 szt.
  • połowa grejpfruta 
  • mleko roślinne 
Tak naprawdę nie istnieje dla mnie "niedobre" smoothie. Mogę dodać do owocowego smoothie czosnek i dużo pietruszki a i tak wiem, że będzie pyszne!





Авторские права ПОВЕГАНУ

Авторские и иные права интеллектуальной собственности на аудио, видео, текстовые материалы, фотографии и иные объекты принадлежат автору сайта Артему Гаранину.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz